Nooit meer twijfelen voor de kast: hét online programma waarin je jouw unieke kledingstijl & -kast ontdekt.
EEN KAST DIE BIJ JE PAST
Je kast hangt vol. Maar past de kleding in je kast nog wel bij JOU? Je bent door de jaren heen veranderd. Gewisseld van baan. Volwassenen geworden. Je lijf is veranderd. Ergens matcht de kleding in je kast niet meer met de persoon die je bent. Maar waar het 'm precies in zit? Je hebt geen idee. Uit gemak draag & koop je dan ook veel van hetzelfde. Comfortabel maar tikkeltje saai. En dan zie je om je heen dat het andere wél lukt om stijlvol voor de dag te komen. Frustrerend 🤯
Oh en die mode die continue verandert. Maakt het ook niet makkelijker. Moet ik bijvoorbeeld bij de skinny blijven of werkt een wijdere broek beter voor mij?
Twijfel & onrust dat geeft het je 😫
Ontdek welke pasvormen, kleurgebruik en materiaalkeuzes voor JOU werken. Zonder dat je je laat beïnvloeden door trends. Maar wél met de juiste kennis van Stijl.
Stel je eens voor:
🔥 Hoeveel rust het je oplevert als je 's ochtends zonder twijfel iets uit tofs uit je kast trekt. En je precies weet welk item de juiste aanvulling voor je garderobe i.p.v. de zoveelste opvulling!
🔥 Hoe je voortaan bewuster & doelgerichter winkelt. SPOT ON de juiste items scoort. En specifieke winkels of kledingrekken links kan laten liggen. Want je weet: "THAT'S NOT ME!".
🔥 Dat je tijd overhoudt want doelloos scrollen op online platforms is verleden tijd.
🔥 En zelfs 2de hands winkelen ineens een optie voor je wordt. Je weet namelijk precies welk item je nodig hebt en vist deze moeiteloos uit de rekken.
Met als resultaat een overzichtelijke kledingkast met items die stuk voor stuk passen bij jouw uitstraling & fIguur.
En die je daarom ook stuk voor stuk met plezier draagt 🌿
Te mooi om waar te zijn? Not at all! Met "Een kast die bij je past" heb je dit zó voor elkaar!
Deze dames hebben het al ervaren 🥳
"Deze cursus is echt een life hack!"
Ik vind deze cursus echt een life hack! Ik heb nu scherp hoe ik eruit wil zien, wat me staat en wat ik voortaan links kan laten liggen. Een outfit samenstellen uit mijn eigen kast is vele malen makkelijker en ik weet zeker dat het gemaakt stijlpaspoort een fijne houvast zal zijn bij het shoppen. En niet onbelangrijk, ook de vorm van de cursus vond ik erg leuk, Vrolijk, boordevol tips en echt leuk om te kijken. Dank Mirjam!
49 jaar
"Ik merk dat ik nu al veel gerichter ga shoppen en veel duidelijker zie wat wel en niet past bij mij"
Deze cursus is echt een aanrader. Ook al denk je je eigen lichaam te kennen, toch waren een aantal zaken echte eye-openers. Het is fijn om je eigen stijl te ontdekken en ook te beseffen wat je valkuilen zijn ☺️ Ik merk dat ik nu al veel gerichter ga shoppen en al veel duidelijker zie wat wel en niet past bij mij/mijn figuur.
34 jaar
"Zo blij dat ik deze cursus eindelijk heb gedaan! He-le-maal te gek!"
Oh goodness! Zo blij dat ik deze cursus eindelijk heb gedaan! Het heeft me inzichten gegeven die ik nog niet had. En het toffe vond ik vooral dat álles ok was. Als je brede schouders hebt werden er geen automatische adviezen gegeven over hoe je er smaller uit kunt zien (omdat dat maatschappelijk wenselijk zou zijn) maar er werd gewoon geconstateerd wat bepaalde kleding dan doet. En dat je dan moet doen waar JIJ je tof in voelt. He-le-maal te gek! Mirjam je bent een prachtmens! Echt genoten!
43 jaar
"SOMS MOET JE VERANDEREN OM JEZELF TE BLIJVEN"
En dat betekent echt niet een bombastische kledingstijl als jij dat niet bent. Jezelf stijlvol kleden zit 'm namelijk niet in opvallende kleuren of prints (wel als dit je stijl is natuurlijk ;). Ingetogen is net zo stijlvol, als de pasvorm en materiaalkeuzes maar stijlvol & passend gekozen worden.





LET'S ROCK DIE EIGEN STIJL VAN JE
Nog een paar reviews dan ☺️
"Ik sta 's ochtends weer met plezier voor de kast"
Ja, wat een fijne cursus dit! Heel fijn om lekker op je eigen tijd en tempo door de modules te gaan. En Mirjam geeft tientalen (honderden?) duidelijke tips waar je direct mee aan de slag kan. Enorm leerzaam. Ik sta 's ochtends weer met plezier voor de kast! Bedankt Mirjam! ❤️
32 jaar
"Ik krijg nu veel complimenten vanuit mijn omgeving"
Ik vind het een leuke cursus en heb er wel degelijk goede handvatten uit gehaald. Voor nu laat ik mijn 'functionele kleding' alleen de kast uit als ze ook daadwerkelijk functies hebben! Zoals tijdens backpacken en zo, of hondentraining. Voor de rest van de tijd heb ik besloten wat meer aandacht te besteden aan hoe ik er bij loop. En hoewel mijn eigen vent het niet opmerkt, krijg ik in de rest van mijn omgeving veel complimenten nu! Ik denk dat ik de volgende cursus ook weer mee doe. Bovendien vind ik je gewoon een leuk mens.
39 jaar
"Informatie waar je de rest van je leven iets aan hebt"
Ik vond het een super leuke en praktische cursus! Ik kijk nu heel anders naar kleding. Als ik nu langs ettalages loop, denk ik niet meer: ow, leuk! Maar bijvoorbeeld: mooie kleur, maar die ruffles zitten echt op de verkeerde plek: next! Ook ben ik voor het eerst in mijn leven printjes gaan dragen, ben ik nu eindelijk in het bezit van een colbert wat goed voor mij werkt en snap ik heel veel beter waarom bepaalde outftits winnaars zijn of juist in de kast blijven hangen. Wat met een capsule wardrobe extra belangrijk is.
42 jaar


